Aktualizacja: 15.02.2025 10:27 Publikacja: 10.11.2022 11:21
roweremzdzieckiem.pl
Foto: Napoleon Bryl
Dyskusja na temat polityki rowerowej z punktu widzenia codziennych użytkowników. Osób, dla których rower to z jednej strony sport i rekreacja, ale z drugiej, także codzienny środek transportu.
Rower jako codzienny środek transportu, inwestycje w infrastrukturę i kampanie edukacyjne – to główne tematy debaty podczas wrześniowego Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.
Jak włączyć rower do turystyki i rekreacji, wykorzystywać jego potencjał w regionach, a także jak integrować społeczność wokół rowerowych inicjatyw – o tym, między innymi, dyskutowali goście Polish Bicycle Summit.
Integralną częścią wydarzenia z 17 kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie były debaty poświęcone wymianie wiedzy i najlepszych praktyk oraz ich wpływu na rozwój infrastruktury rowerowej w Polsce i innych krajach.
Jak doprowadzić do wspólnych działań samorządowców i rowerowych entuzjastów? Odpowiedź przynoszą obrady II Forum Rowerowego na Warmii i Mazurach, w którym wzięli udział pasjonaci jazdy rowerem oraz samorządowcy, dzięki którym powstają trasy rowerowe.
W Polsce rowerowa rewolucja nabiera rozpędu, ale są kraje, w których dokonała się już dawno.
Maleją wpływy z eksportu usług przewoźników drogowych. To pierwszy taki przypadek.
Pociągi na szybkiej linii między Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem pojadą 320 km/h, a podróż do stolicy potrwa najwyżej 100 minut. Będzie nowa flota dla LOT, CPK ruszy w 2032 r. – mówi Maciej Lasek, wiceminister infrastruktury.
Pieniądze z emisji obligacji są niezbędne do realizacji strategii budowania 400 tys. mkw. magazynów rocznie. Część nieruchomości chcemy zostawić we własnym portfelu, by czerpać przychody z najmu – mówi Tomasz Mika, członek zarządu 7R.
KE planuje, że w 2030 roku 30 proc. przewozów będzie odbywać się transportem intermodalnym. Czy taki plan jest realny?
Na europejskich lotniskach w 2024 roku odprawiło się 2,5 mld pasażerów. To o niespełna 2 proc. więcej, niż w 2019 roku – ostatnim przed pandemią.
Tak dobrego stycznia Boeing nie miał od dwóch lat — informuje „The Seattle Times”. To może być początek końca głębokiego kryzysu, jaki Boeing zafundował sobie na własne życzenie.
Dla branży transportu międzynarodowego miniony rok był jednym z najgorszych w historii. Bieżący nie zapowiada się lepiej.
We czwartek 13 lutego z dwóch lotnisk obsługujących Brukselę - Zaventem i Charleroi - nie odleci ani jeden samolot. Powodem jest strajk transportowców.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas