Aktualizacja: 11.05.2025 15:14 Publikacja: 16.01.2023 08:28
Foto: mat.pras.
Grupa Żabka na zaproszenie firmy Microsoft bierze udział w konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku – największej na świecie imprezie wystawienniczej dla firm z branży handlu detalicznego. Żabka Nano – koncept sklepu autonomicznego, który od ponad półtora roku rozwijany jest w ramach Żabki Future – zostanie zaprezentowany na stoisku firmy Microsoft. Konferencja NRF odbywa się w Nowym Jorku w dniach: 15–17 stycznia 2023 r.
Konferencja NRF Retail's Big Show to jedno z najważniejszych wydarzeń dla przedstawicieli świata handlu detalicznego. Sesje z udziałem prelegentów, uzupełnione ofertą wystawienniczą tworzą platformę wymiany informacji i doświadczeń na temat najnowszych trendów wpływających na kierunki rozwoju sektora retail na świecie. W tym roku w ramach wydarzenia odbędzie się ponad 175 sesji z udziałem ponad 350 prelegentów, zaprezentuje się także ponad 800 wystawców.
Województwo łódzkie, a następnie mazowieckie i pomorskie są regionami, w których branża turystyczna ma dotkliwe...
Trwa nabór do trzeciej edycji konkursu LublinUp!, którego celem jest wyłonienie i wsparcie najbardziej obiecując...
Wrocław skutecznie integruje sektor R&D z lokalną społecznością akademicką. Jest to jeden z głównych czynników s...
Choć w Polsce nie brakuje sieci obecnych w każdej miejscowości, to jednocześnie wciąż dobrze trzymają się te o z...
Masz mały biznes, ale nie wiesz, jak zdobywać klientów? A może dopiero zaczynasz i chcesz dowiedzieć się, co zro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas