Reklama
Rozwiń
Reklama

Paweł Fornalski i Sebastian Muliński o e-commerce w Polsce i historii spólki IAI SA

Mieli wybór, czy przez chwilę mieć więcej pieniędzy, czy też budować coś trwałego. Właściciele firmy IAI SA postawili na to drugie.

Publikacja: 15.03.2018 09:00

Paweł Fornalski (z lewej) i Sebastian Muliński Dwaj wspólnicy działają razem w biznesie od samego po

Paweł Fornalski (z lewej) i Sebastian Muliński Dwaj wspólnicy działają razem w biznesie od samego początku

Foto: materiały prasowe

Jeszcze w 2016 r. polski rynek e-commerce szacowano na 36 mld zł, według prognoz tegoroczne obroty mogą przekroczyć 50 mld zł, a w 2020 r. - nawet 70 mld zł. Kupuje się wszystko, od drobiazgów, przez żywność, po samochody i statki. Zarabiają producenci i sprzedawcy. Tym bardziej że ceny często są takie same co w handlu tradycyjnym, ale koszty już znacznie niższe, bo nie trzeba utrzymywać ekspozycji. Zarabiają też ci, co sami nie handlują, ale dają narzędzia do sprzedaży, czyli twórcy sklepów internetowych IAI SA.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Życie Pomorza Zachodniego
Zacznijmy od małych. Czy stocznie wrócą na Pomorze Zachodnie?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Życie Pomorza Zachodniego
Wymiana pieców i termomodernizacja. Są pieniądze na walkę ze smogiem
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama