Konkurs ogłoszono w trzech kategoriach – dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Zgłoszenia były przyjmowane do 9 września. Jak podaje Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, wpłynęło 113 zgłoszeń, z czego 105 przeszło pozytywnie pierwszą weryfikację. Zgłoszeń dokonywały najczęściej same firmy – prezesi, członkowie zarządu lub pracownicy działów marketingu.
– Zainteresowanie konkursem gospodarczym ze strony przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego przerosło nasze oczekiwania – komentuje Krzysztof Barczyk, dyrektor Gabinetu Marszałka. – Cieszy nie tylko liczba zgłoszeń, ale i firmy, to, czym się zajmują, co produkują, i usługi, jakie oferują. Mamy prawdziwy ból głowy, by wybrać te najciekawsze, najbardziej kreatywne, które powalczą o główne nagrody. Myślę, że przekonało ich nasze podejście, że chcemy trafić do odbiorcy indywidualnego, że odważnie sięgamy po nowe środki komunikacji i promocję w internecie. Wartością dodaną jest to, że biznes naprawdę czuje przywiązanie do Pomorza Zachodniego i mówi, że to dobre miejsce do rozwoju.