Aktualizacja: 09.05.2025 14:53 Publikacja: 06.09.2018 09:45
Chcemy pokazać naszych przedsiębiorczych mieszkańców, ich pomysły na firmę i produkt – wyjaśnia Krzysztof Barczyk, szef gabinetu Marszałka Zachodniopomorskiego. – Wykorzystując narrację storytellingową oraz media elektroniczne, chcemy ich wypromować i pokazać, jak robią biznes, bo tak wygląda biznes na Pomorzu Zachodnim. Ich opowieści i historie mogą być takim drogowskazem do sukcesu dla innych małych i średnich firm.
Konkurs skierowany jest do mikro-, małych i średnich firm. Trzydzieści z nich – po 10 w kategorii – przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazane w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców.
Wierzę, że uda się nam ponownie stworzyć warunki do ewolucyjnego powstania kilku dużych, prywatnych firm stoczni...
Po dwóch latach starań województwo zachodniopomorskie wprowadza swój własny program antysmogowy. Prawie 40 mln z...
Na żeglarską mapę Polski wraca port jachtowy w Trzebieży. Ten sławny i zasłużony dla wielu pokoleń żeglarzy ośro...
Sześć produktów kulinarnych z Pomorza Zachodniego, m.in. Salceson Przelewicki i Polędwica Swojska Świdwińska, zd...
Mieszkania wytchnieniowe i mieszkanie modelowe do szkoleń – na Pomorzu Zachodnim powstał profesjonalny system ws...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas