Przedsiębiorcy wypromują region

Aż 30 firm wejdzie do finału konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”. Oceniać je będzie kapituła złożona ze znanych przedsiębiorców oraz internauci za pomocą interaktywnej gry, wymyślonej na podobieństwo giełdy.

Publikacja: 06.09.2018 09:45

Chcemy pokazać naszych przedsiębiorczych mieszkańców, ich pomysły na firmę i produkt – wyjaśnia Krzysztof Barczyk, szef gabinetu Marszałka Zachodniopomorskiego. – Wykorzystując narrację storytellingową oraz media elektroniczne, chcemy ich wypromować i pokazać, jak robią biznes, bo tak wygląda biznes na Pomorzu Zachodnim. Ich opowieści i historie mogą być takim drogowskazem do sukcesu dla innych małych i średnich firm.

Konkurs skierowany jest do mikro-, małych i średnich firm. Trzydzieści z nich – po 10 w kategorii – przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazane w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Życie Pomorza Zachodniego
Zacznijmy od małych. Czy stocznie wrócą na Pomorze Zachodnie?
Życie Pomorza Zachodniego
Wymiana pieców i termomodernizacja. Są pieniądze na walkę ze smogiem
Życie Pomorza Zachodniego
Trzebież znów na trasie. Nowy port na żeglarskiej mapie Polski
Życie Pomorza Zachodniego
Kulinaria, piwo i trójniak. Sześć produktów regionalnych w finale
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Życie Pomorza Zachodniego
Najlepsze wsparcie w UE