Stawianie na różnorodność i kreatywność klientów wychodzi na dobre

Mieli wybór, czy przez chwilę mieć więcej pieniędzy, czy też budować coś trwałego. Właściciele firmy IAI SA postawili na to drugie.

Publikacja: 15.03.2018 10:00

Paweł Fornalski (z lewej) i Sebastian Muliński  Dwaj wspólnicy działają razem w biznesie  od samego

Paweł Fornalski (z lewej) i Sebastian Muliński Dwaj wspólnicy działają razem w biznesie od samego początku

Foto: materiały prasowe

Jeszcze w 2016 r. polski rynek e-commerce szacowano na 36 mld zł, według prognoz tegoroczne obroty mogą przekroczyć 50 mld zł, a w 2020 r. – nawet 70 mld zł. Kupuje się wszystko, od drobiazgów, przez żywność, po samochody i statki. Zarabiają producenci i sprzedawcy. Tym bardziej że ceny często są takie same co w handlu tradycyjnym, ale koszty już znacznie niższe, bo nie trzeba utrzymywać ekspozycji. Zarabiają też ci, co sami nie handlują, ale dają narzędzia do sprzedaży, czyli twórcy sklepów internetowych IAI SA.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Życie Pomorza Zachodniego
Zacznijmy od małych. Czy stocznie wrócą na Pomorze Zachodnie?
Życie Pomorza Zachodniego
Wymiana pieców i termomodernizacja. Są pieniądze na walkę ze smogiem
Życie Pomorza Zachodniego
Trzebież znów na trasie. Nowy port na żeglarskiej mapie Polski
Życie Pomorza Zachodniego
Kulinaria, piwo i trójniak. Sześć produktów regionalnych w finale
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Życie Pomorza Zachodniego
Najlepsze wsparcie w UE
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń