Aż 113 firm z Pomorza Zachodniego zgłosiło się do konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”, który organizuje Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Stawką dla uczestników jest nie tylko zwycięstwo, ale i promocja ich firmy.

Konkurs ogłoszono w trzech kategoriach – dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Zgłoszenia były przyjmowane do 9 września. Jak podaje Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, wpłynęło 113 zgłoszeń, z czego 105 przeszło pozytywnie pierwszą weryfikację. Zgłoszeń dokonywały najczęściej same firmy – prezesi, członkowie zarządu lub pracownicy działów marketingu.

– Zainteresowanie konkursem gospodarczym ze strony przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego przerosło nasze oczekiwania – komentuje Krzysztof Barczyk, dyrektor Gabinetu Marszałka. – Cieszy nie tylko liczba zgłoszeń, ale i firmy, to, czym się zajmują, co produkują, i usługi, jakie oferują. Mamy prawdziwy ból głowy, by wybrać te najciekawsze, najbardziej kreatywne, które powalczą o główne nagrody. Myślę, że przekonało ich nasze podejście, że chcemy trafić do odbiorcy indywidualnego, że odważnie sięgamy po nowe środki komunikacji i promocję w internecie. Wartością dodaną jest to, że biznes naprawdę czuje przywiązanie do Pomorza Zachodniego i mówi, że to dobre miejsce do rozwoju.

Selekcja kandydatów potrwa do 22 października. Następnie po dziesięciu z każdej kategorii przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazani w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców. Ogłoszenie wyników nastąpi 11 grudnia 2018 r.

Konkurs jest częścią większej kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”, która ma promować atuty biznesowe regionu. Dla tych, co dopiero chcą rozpocząć działalność, a także, tych, którzy już działają i zastanawiają się nad wyborem miejsca. Pomysłem na kampanię jest pokazywanie konkretnych firm i konkretnych ludzi – zarówno należących do kapituły, jak i laureatów.

Mogą Ci się również spodobać

Zabiorą samorząd do Sejmu

Na Wiejskiej pojawi się rekordowa liczba polityków ze szczebla lokalnego. Deklarują, że zadbają o ...

Unijne miliony z regionalnych programów pójdą na walkę z koronawirusem

Samorządy wojewódzkie szukają w budżetach środków na walkę z koronawirusem. Kilka z nich już ...

Dodatkowe patrole mają poprawić bezpieczeństwo na ulicach

Mimo niższych dochodów z powodu pandemii samorządy nie oszczędzają na bezpieczeństwie. I płacą za ...

Rewitalizacje zabytkowych kolejek. Samorząd daje im nowe życie

Zmieni się operator Świętokrzyskiej Kolejki Dojazdowej „Ciuchcia Expres Ponidzie”. Dzięki temu łatwiej mu będzie ...

Upadek PBS rzucił cień na wszystkie banki spółdzielcze. Oto sytuacja branży

Spore środki zdeponowane przez gminy w bankach spółdzielczych są dużym problemem dla obu stron. ...

Poidełka, recyklomaty, torby. Jak miasta zachęcają mieszkańców do porzucenia plastiku

„Plastik ćpnij w pieruny”, „Kranówka katowicka – szluknij sie z kokotka” – tak polskie ...