Aż 113 firm z Pomorza Zachodniego zgłosiło się do konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”, który organizuje Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Stawką dla uczestników jest nie tylko zwycięstwo, ale i promocja ich firmy.

Konkurs ogłoszono w trzech kategoriach – dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Zgłoszenia były przyjmowane do 9 września. Jak podaje Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, wpłynęło 113 zgłoszeń, z czego 105 przeszło pozytywnie pierwszą weryfikację. Zgłoszeń dokonywały najczęściej same firmy – prezesi, członkowie zarządu lub pracownicy działów marketingu.

– Zainteresowanie konkursem gospodarczym ze strony przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego przerosło nasze oczekiwania – komentuje Krzysztof Barczyk, dyrektor Gabinetu Marszałka. – Cieszy nie tylko liczba zgłoszeń, ale i firmy, to, czym się zajmują, co produkują, i usługi, jakie oferują. Mamy prawdziwy ból głowy, by wybrać te najciekawsze, najbardziej kreatywne, które powalczą o główne nagrody. Myślę, że przekonało ich nasze podejście, że chcemy trafić do odbiorcy indywidualnego, że odważnie sięgamy po nowe środki komunikacji i promocję w internecie. Wartością dodaną jest to, że biznes naprawdę czuje przywiązanie do Pomorza Zachodniego i mówi, że to dobre miejsce do rozwoju.

Selekcja kandydatów potrwa do 22 października. Następnie po dziesięciu z każdej kategorii przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazani w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców. Ogłoszenie wyników nastąpi 11 grudnia 2018 r.

Konkurs jest częścią większej kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”, która ma promować atuty biznesowe regionu. Dla tych, co dopiero chcą rozpocząć działalność, a także, tych, którzy już działają i zastanawiają się nad wyborem miejsca. Pomysłem na kampanię jest pokazywanie konkretnych firm i konkretnych ludzi – zarówno należących do kapituły, jak i laureatów.

Mogą Ci się również spodobać

Z wiatrem w żaglach! Wizyta w Lubczynie

Rozpoczął się już sezon żeglarski. Na Pomorzu Zachodnim miejsc do żeglowania nie brakuje. Odwiedziliśmy ...

Parkowanie będzie droższe już za miesiąc

Od września można już podnosić zamrożone od kilkunastu lat maksymalne stawki opłat. Samorządy obawiają ...

4 czerwca w stolicy: Święto wolności i wiary

Warszawa będzie świętowała 30 rocznicę częściowo wolnych wyborów 1989 roku, a także 40 rocznicę ...

Gospodarstwa opiekuńcze z myślą o seniorach

Pięć dni w tygodniu w tradycyjnym gospodarstwie rolnym połączone z interesującymi, dostosowanymi do zainteresowań ...

Wigilijny stół dla 50 tysięcy ubogich

Tradycyjne wigilijne potrawy, świąteczne paczki i darmowa opieka medyczna – to wszystko czeka na ...

Ekolodzy zbierają pieniądze na zabezpieczenie Biebrzy

Z drugą zbiórką na wyposażenie straży pożarnej ruszyła fundacja Dla Biebrzy. Zaraz po pożarze ...