Aż 113 firm z Pomorza Zachodniego zgłosiło się do konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”, który organizuje Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Stawką dla uczestników jest nie tylko zwycięstwo, ale i promocja ich firmy.
Konkurs ogłoszono w trzech kategoriach – dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Zgłoszenia były przyjmowane do 9 września. Jak podaje Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, wpłynęło 113 zgłoszeń, z czego 105 przeszło pozytywnie pierwszą weryfikację. Zgłoszeń dokonywały najczęściej same firmy – prezesi, członkowie zarządu lub pracownicy działów marketingu.
– Zainteresowanie konkursem gospodarczym ze strony przedsiębiorców z Pomorza Zachodniego przerosło nasze oczekiwania – komentuje Krzysztof Barczyk, dyrektor Gabinetu Marszałka. – Cieszy nie tylko liczba zgłoszeń, ale i firmy, to, czym się zajmują, co produkują, i usługi, jakie oferują. Mamy prawdziwy ból głowy, by wybrać te najciekawsze, najbardziej kreatywne, które powalczą o główne nagrody. Myślę, że przekonało ich nasze podejście, że chcemy trafić do odbiorcy indywidualnego, że odważnie sięgamy po nowe środki komunikacji i promocję w internecie. Wartością dodaną jest to, że biznes naprawdę czuje przywiązanie do Pomorza Zachodniego i mówi, że to dobre miejsce do rozwoju.
Selekcja kandydatów potrwa do 22 października. Następnie po dziesięciu z każdej kategorii przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazani w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców. Ogłoszenie wyników nastąpi 11 grudnia 2018 r.
Konkurs jest częścią większej kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”, która ma promować atuty biznesowe regionu. Dla tych, co dopiero chcą rozpocząć działalność, a także, tych, którzy już działają i zastanawiają się nad wyborem miejsca. Pomysłem na kampanię jest pokazywanie konkretnych firm i konkretnych ludzi – zarówno należących do kapituły, jak i laureatów.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.