Chcemy pokazać naszych przedsiębiorczych mieszkańców, ich pomysły na firmę i produkt – wyjaśnia Krzysztof Barczyk, szef gabinetu Marszałka Zachodniopomorskiego. – Wykorzystując narrację storytellingową oraz media elektroniczne, chcemy ich wypromować i pokazać, jak robią biznes, bo tak wygląda biznes na Pomorzu Zachodnim. Ich opowieści i historie mogą być takim drogowskazem do sukcesu dla innych małych i średnich firm.
Konkurs skierowany jest do mikro-, małych i średnich firm. Trzydzieści z nich – po 10 w kategorii – przejdzie do finału. Dzięki temu wezmą udział w promocji – zostaną pokazane w spotach reklamowych i w internecie. Zwycięzców wyłoni głosowanie internautów, które odbywać się będzie na wzór gry giełdowej. Jej uczestnicy otrzymają pule wirtualnej waluty, którą będą mogli inwestować w akcje kandydatów do zwycięstwa. Laureatów wyłoni też specjalna kapituła złożona z uznanych przedsiębiorców.