Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 08:09 Publikacja: 16.04.2023 14:33
Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz "Rzeczpospolitej"
Foto: Szymon Sikora
Rowery cargo ze wspomaganiem elektrycznym, które jest konieczne do komfortowego przewożenia dzieci, kosztują – w zależności od typu – co najmniej kilkanaście tysięcy złotych, zwykle jednak ponad 20 tys. zł. To zaporowa kwota z perspektywy osób, które nie są przekonane, że taki pojazd jest w stanie zastąpić auto w większości miejskich zastosowań. Czy rower cargo to uzasadniony wydatek dla rodziny? – odpowiada Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej”.
Trwa jedenasta edycja ogólnopolskiej kampanii Rowerowy Maj. To największa w Polsce inicjatywa, która promuje zdr...
W Katowicach trwają prace nad połączeniami rowerowymi, na które zabezpieczono 24 mln zł. Jeszcze więcej wydadzą...
Strome stoki Alp, zawrotne wiraże dróg kojarzące się z bondowskimi pościgami czy śmigające drogami sportowe wozy...
Z początkiem marca na ulice polskich miast wracają rowery publiczne w odświeżonej wersji. Miejski rower publiczn...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Katowice kontynuują rozwój infrastruktury rowerowej. Pod koniec ub.r. oficjalnie udostępniono rowerzystom pierws...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas