Aktualizacja: 09.05.2025 20:01 Publikacja: 16.04.2023 14:33
Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz "Rzeczpospolitej"
Foto: Szymon Sikora
Rowery cargo ze wspomaganiem elektrycznym, które jest konieczne do komfortowego przewożenia dzieci, kosztują – w zależności od typu – co najmniej kilkanaście tysięcy złotych, zwykle jednak ponad 20 tys. zł. To zaporowa kwota z perspektywy osób, które nie są przekonane, że taki pojazd jest w stanie zastąpić auto w większości miejskich zastosowań. Czy rower cargo to uzasadniony wydatek dla rodziny? – odpowiada Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej”.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trwa jedenasta edycja ogólnopolskiej kampanii Rowerowy Maj. To największa w Polsce inicjatywa, która promuje zdr...
W Katowicach trwają prace nad połączeniami rowerowymi, na które zabezpieczono 24 mln zł. Jeszcze więcej wydadzą...
Strome stoki Alp, zawrotne wiraże dróg kojarzące się z bondowskimi pościgami czy śmigające drogami sportowe wozy...
Z początkiem marca na ulice polskich miast wracają rowery publiczne w odświeżonej wersji. Miejski rower publiczn...
Katowice kontynuują rozwój infrastruktury rowerowej. Pod koniec ub.r. oficjalnie udostępniono rowerzystom pierws...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas