Reklama

Sztuka i reklama w jednym

Synergic, lider rozwiązań reklamy OOH, poszerzył swoje portfolio o kolejne lokalizacje, które pozwalają na realizację nowej formy reklamy nawiązującej do sztuki wielkoformatowego malarstwa ściennego.

Publikacja: 05.09.2018 00:01

Sztuka i reklama w jednym

Foto: materiały prasowe

O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta" codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama