Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 31.08.2018 17:00 Publikacja: 05.09.2018 00:01
Foto: materiały prasowe
O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta" codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas