Sztuka i reklama w jednym

Synergic, lider rozwiązań reklamy OOH, poszerzył swoje portfolio o kolejne lokalizacje, które pozwalają na realizację nowej formy reklamy nawiązującej do sztuki wielkoformatowego malarstwa ściennego.

Publikacja: 05.09.2018 00:01

Sztuka i reklama w jednym

Foto: materiały prasowe

O sztuce coraz częściej myślimy dziś nie tylko w kontekscie zamkniętego kręgu odbiorców. Za jej pośrednictwem możemy dotrzeć do szerokich mas odbiorców. Synergic jako lider rozwiązań reklamowych wdraża tą nową formę reklamy z wykorzystaniem murali, które pozwalają na twórcze wykorzystanie przestrzeni miejskiej i unikalne projekty. Murale przyciągają uwagę i budzą emocje w znacznie większym stopniu niż standardowa kreacja reklamowa. Wymagający odbiorca i mieszkaniec jest idealnym obserwatorem i recenzentem. Ścianę muralu z precyzyjnie przygotowanym przekazem reklamowym „czyta" codziennie w drodze do pracy kilkaset tysięcy osób.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont