Reklama

Centralnie wniebowzięci

Forum Obywatelskiego Rozwoju, a konkretnie Tadeusz Syryjczyk, minister transportu i gospodarki morskiej w rządzie Jerzego Buzka, przeanalizował sensowność budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego.

Publikacja: 25.02.2019 06:00

Raport Syryjczyka potwierdza moje wcześniejsze, zgłoszone na łamach „Życia Regionów", podejrzenia, że cały ten projekt jest efektem polskiej gigantomanii, tak charakterystycznej dla obecnej władzy, ale dobrze też znanej z czasów gierkowskich. Gigantomanii, która ma bardzo wątłe fundamenty ekonomiczne. Warto też na tych łamach podkreślić, że ta inwestycja może się okazać niebezpieczna dla rozwoju regionów, bo jeśli zostanie zrealizowana, to zetrze z powierzchni ziemi wiele regionalnych portów lotniczych lub sprowadzi je do poziomu lotnisk aeroklubowych. Ale nie to będzie najgorsze.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama