Reklama
Rozwiń

Pochodzenie zobowiązuje

Marki z Wielkopolski nie zapominają o swoich korzeniach. Wykorzystują je w kampaniach promocyjnych, sponsorują lokalne imprezy i kluby sportowe.

Aktualizacja: 02.08.2015 19:12 Publikacja: 02.08.2015 17:33

Piłkarze Lecha w trakcie kampanii promocyjnej (od lewej): Hubert (W)ołąkiewicz (obecnie Cracovia), K

Piłkarze Lecha w trakcie kampanii promocyjnej (od lewej): Hubert (W)ołąkiewicz (obecnie Cracovia), Karol (L)inetty, Marcin (K)amiński, Szymon (P)awłowski

Foto: materiały prasowe

Tłum zbierający się przed poznańskim ratuszem oznacza, że za chwilę wybije południe. To moment, kiedy koziołki na wieży zderzają się głowami. Ten jeden z najważniejszych symboli stolicy Wielkopolski znaleźć można na etykiecie piwa Lech Pils.

– Nasza marka bardzo silnie związana jest z Wielkopolską, co pokazujemy nie tylko poprzez opakowania, ale także centrum wycieczkowe zlokalizowane w Lech Browary Wielkopolskie, które odwiedza rocznie 25 tys. osób – mówi Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin