Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.08.2015 19:12 Publikacja: 02.08.2015 17:33
Piłkarze Lecha w trakcie kampanii promocyjnej (od lewej): Hubert (W)ołąkiewicz (obecnie Cracovia), Karol (L)inetty, Marcin (K)amiński, Szymon (P)awłowski
Foto: materiały prasowe
Tłum zbierający się przed poznańskim ratuszem oznacza, że za chwilę wybije południe. To moment, kiedy koziołki na wieży zderzają się głowami. Ten jeden z najważniejszych symboli stolicy Wielkopolski znaleźć można na etykiecie piwa Lech Pils.
– Nasza marka bardzo silnie związana jest z Wielkopolską, co pokazujemy nie tylko poprzez opakowania, ale także centrum wycieczkowe zlokalizowane w Lech Browary Wielkopolskie, które odwiedza rocznie 25 tys. osób – mówi Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas