Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.08.2015 19:12 Publikacja: 02.08.2015 17:33
Piłkarze Lecha w trakcie kampanii promocyjnej (od lewej): Hubert (W)ołąkiewicz (obecnie Cracovia), Karol (L)inetty, Marcin (K)amiński, Szymon (P)awłowski
Foto: materiały prasowe
Tłum zbierający się przed poznańskim ratuszem oznacza, że za chwilę wybije południe. To moment, kiedy koziołki na wieży zderzają się głowami. Ten jeden z najważniejszych symboli stolicy Wielkopolski znaleźć można na etykiecie piwa Lech Pils.
– Nasza marka bardzo silnie związana jest z Wielkopolską, co pokazujemy nie tylko poprzez opakowania, ale także centrum wycieczkowe zlokalizowane w Lech Browary Wielkopolskie, które odwiedza rocznie 25 tys. osób – mówi Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas