Reklama
Rozwiń
Reklama

Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm

Konsumenci bardziej sympatyzują z polskimi markami niż kilka lat temu – mówi prezes Vistula Group Grzegorz Pilch.

Publikacja: 10.04.2016 15:53

Zdecydowanie stawiamy na patriotyzm

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Vistula jest na stałe zrośnięta z Krakowem, ale akurat tego wątku nie podkreślacie jakoś szczególnie, choćby w reklamach?

Grzegorz Pilch: Podkreślamy polskość, jesteśmy jedną z największych firm detalicznych w naszym kraju z przewagą polskiego kapitału. Działamy w dwóch głównych obszarach – mody (Vistula, Wólczanka, Deni Cler) oraz jubilerskim (W.Kruk). Grupa powstała z połączenia lub przejęcia kilku firm z siedzibami w różnych regionach Polski, ale wszystkie poza Deni Cler mają polskie korzenie.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama