Reklama

Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Dla małych i średnich firm z regionu misje gospodarcze to dobry sposób na promocję swoich produktów.

Publikacja: 12.05.2016 23:00

Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Foto: Urząd Marszałkowski

– Badanie firm uczestniczących w misjach przyjazdowych wykazało, że niemal trzy czwarte uczestników jest zainteresowanych kontynuacją tej formy wsparcia eksporterów. Misje wyjazdowe dostarczyły z kolei nowych inspiracji, a część spółek rozpoczęła eksport swoich produktów – mówi Mariusz Rudzki, kierownik oddziału promocji handlu i inwestycji lubelskiego urzędu marszałkowskiego.

Na przykład niewielka firma SDS Optic z Lublina (zajmuje się innowacyjnymi rozwiązaniami w optoelektronice i biotechnologii) po wizycie w Szanghaju podpisała kontrakt na dostawę komponentów do produktów biotechnologicznych. – Kontrakt stanowi około 20 proc. przychodów firmy. W tym roku zostanie przedłużony – mówi Marcin Staniszewski, prezes firmy.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama