Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Dla małych i średnich firm z regionu misje gospodarcze to dobry sposób na promocję swoich produktów.

Publikacja: 12.05.2016 23:00

Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Foto: Urząd Marszałkowski

– Badanie firm uczestniczących w misjach przyjazdowych wykazało, że niemal trzy czwarte uczestników jest zainteresowanych kontynuacją tej formy wsparcia eksporterów. Misje wyjazdowe dostarczyły z kolei nowych inspiracji, a część spółek rozpoczęła eksport swoich produktów – mówi Mariusz Rudzki, kierownik oddziału promocji handlu i inwestycji lubelskiego urzędu marszałkowskiego.

Na przykład niewielka firma SDS Optic z Lublina (zajmuje się innowacyjnymi rozwiązaniami w optoelektronice i biotechnologii) po wizycie w Szanghaju podpisała kontrakt na dostawę komponentów do produktów biotechnologicznych. – Kontrakt stanowi około 20 proc. przychodów firmy. W tym roku zostanie przedłużony – mówi Marcin Staniszewski, prezes firmy.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break