Reklama

Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Dla małych i średnich firm z regionu misje gospodarcze to dobry sposób na promocję swoich produktów.

Publikacja: 12.05.2016 23:00

Kontakty i kontrakty dzięki misjom

Foto: Urząd Marszałkowski

– Badanie firm uczestniczących w misjach przyjazdowych wykazało, że niemal trzy czwarte uczestników jest zainteresowanych kontynuacją tej formy wsparcia eksporterów. Misje wyjazdowe dostarczyły z kolei nowych inspiracji, a część spółek rozpoczęła eksport swoich produktów – mówi Mariusz Rudzki, kierownik oddziału promocji handlu i inwestycji lubelskiego urzędu marszałkowskiego.

Na przykład niewielka firma SDS Optic z Lublina (zajmuje się innowacyjnymi rozwiązaniami w optoelektronice i biotechnologii) po wizycie w Szanghaju podpisała kontrakt na dostawę komponentów do produktów biotechnologicznych. – Kontrakt stanowi około 20 proc. przychodów firmy. W tym roku zostanie przedłużony – mówi Marcin Staniszewski, prezes firmy.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama