Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.06.2016 22:00 Publikacja: 13.06.2016 22:00
Michał Stankiewicz
Foto: materiały prasowe
Arka Gdynia awansowała do ekstraklasy i choć pierwotny plan zakładał powrót do najwyższej z lig dopiero w 2017 r., udało się go zrealizować już teraz, i to na cztery kolejki przed zakończeniem sezonu. W niedzielę 5 czerwca gdynianie rozegrali swój ostatni mecz w I lidze, a potem na ulicach miasta trwała wielka fiesta.
Powrót oznacza nowe wyzwania, przede wszystkim finansowe. Klub z 6 milionowym budżetem był wspierany przez miasto, które w tym sezonie dołożyło aż 4,5 mln zł. W ekstraklasie potrzebne są większe pieniądze, które – wszystko na to wskazuje – Arka zdobędzie. Wiadomo, że kasa pojawi się od Canal Plus, a miasto ustami prezydenta Szczurka zapowiedziało dalsze wsparcie. Trwają też rozmowy z nowymi sponsorami. Jej lokalny konkurent, czyli gdańska Lechia, także wspierana przez swój samorząd (3,8 mln zł w mijającym sezonie) zakończyła rozgrywki na 5. miejscu piłkarskiej elity.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas