Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2016 19:49 Publikacja: 13.06.2016 22:00
Foto: Fotorzepa/Michał Walczak
Produkt, który jest jednym z symboli Pomorza i Polski zagranicą będą promować wspólnie Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników (MSB). PAIiIZ będzie organizować spotkania, wyjazdy na targi, co pomoże w zdobyciu partnerów handlowych.
- Chcemy, aby biżuteria bursztynowa stała się bezapelacyjnie polskim hitem eksportowym i marką identyfikowaną z Polską. Tym bardziej, że obecnie 80 proc. światowej produkcji tej biżuterii wytwarza Trójmiasto – mówi Michał Dąbrowski, wiceprezes PAIiIZ.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas