Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2016 19:49 Publikacja: 13.06.2016 22:00
Foto: Fotorzepa/Michał Walczak
Produkt, który jest jednym z symboli Pomorza i Polski zagranicą będą promować wspólnie Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników (MSB). PAIiIZ będzie organizować spotkania, wyjazdy na targi, co pomoże w zdobyciu partnerów handlowych.
- Chcemy, aby biżuteria bursztynowa stała się bezapelacyjnie polskim hitem eksportowym i marką identyfikowaną z Polską. Tym bardziej, że obecnie 80 proc. światowej produkcji tej biżuterii wytwarza Trójmiasto – mówi Michał Dąbrowski, wiceprezes PAIiIZ.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas