Polacy coraz częściej sięgają po wino. To możliwość rozwoju tak dla polskich winiarzy jak i dystrybutorów

Polacy zaczynają doceniać gronowe trunki. Możliwości rozwoju, które daje rosnący rynek, chcą jak najlepiej wykorzystać ich producenci i dystrybutorzy.

Publikacja: 28.09.2016 12:00

Polacy coraz częściej sięgają po wino. To możliwość rozwoju tak dla polskich winiarzy jak i dystrybutorów

Foto: 123RF

- Naszą misją jest promowanie kultury wina oraz edukowanie konsumentów na temat historii i sztuki jego spożywania, a także genezy win z różnych krajów – mówi Tomasz Jurczyk, prezes winiarskiej spółki TiM.

Okazją ku temu będzie III edycja organizowanego przez tę firmę Festiwalu Wina. Odbędzie się 3 października w warszawskim Teatrze Kamienica. W ubiegłym roku impreza, na której można poznać wina z różnych krajów, gościła w krakowskim hotelu Swing. Trzy lata temu Festiwal Wina dotarł do ośmiu miast Polski, m.in. do Warszawy, Krakowa i Gdańska.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont