Reklama

Rabat dla rodzin, promocja dla lokalnych firm

Dzięki karcie „ZGranej Rodziny" rodziny z dziećmi z Zielonej Góry mniej płacą za usługi czy produkty partnerów tego miejskiego programu.

Publikacja: 06.10.2016 23:00

– Udział w programie to oczywiście promocja lokalu, który z założenia jest bardzo mocno nastawiony na rodziny – mówi Tomasz Gierczak z Pizzerii Little Italy w Zielonej Górze. Program „ZGrana Rodzina" w tym mieście działa od 8 stycznia 2014 roku. Przystąpić do niego mogą rodziny z co najmniej jednym dzieckiem poniżej 18 roku życia, zameldowane na terenie miasta. Urząd wydaje im kartę „ZGranej Rodziny", zarejestrowano ich już blisko 33 tys.

Karta upoważnia do rabatów u partnerów, których liczba stale rośnie. – W kwietniu 2014 roku mieliśmy ich już ponad 130, z czasem, dzięki pracy i zaangażowaniu miasta jak i ambasadorów programu, ich liczba zwiększała się. W tej chwili jest ich 215 – wylicza Monika Zapotoczna z Urzędu Miasta w Zielonej Górze.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama