Reklama
Rozwiń

Gorzów będzie podkreślał swoją normalność

Miasto zmienia swoje hasło marketingowe. Będzie się promować jako „Gorzów w sam raz".

Publikacja: 03.11.2016 20:00

Pod koniec listopada Gorzów zaprezentuje nową strategię marki miasta.

Pod koniec listopada Gorzów zaprezentuje nową strategię marki miasta.

Foto: materiały prasowe

Gorzów odświeża swoją Długoterminową Strategię Zarządzania Marką, która została wprowadzona w 2010 r. Zostanie zaprezentowana 22 listopada. – Strategia służy spójnej komunikacji urzędu z mieszkańcami oraz kreowaniu pozytywnego wizerunku miasta na zewnątrz – tłumaczy Ewa Sadowska-Cieślak, rzecznik miasta. Do tej pory miasto promowało się hasłem „Gorzów – Przystań".

– Logotyp z hasłem jest udostępniany bezpłatnie na podstawie umowy licencyjnej, zawieranej pomiędzy miastem Gorzów Wielkopolskim a licencjobiorcą – tłumaczy Sadowska-Cieślak. Dodaje, że zgodnie ze strategią „Przystań" ma się kojarzyć z miejscem otwartym, wielokulturowym oraz tolerancyjnym, w którym każdy znajdzie bezpieczną przystań na realizację swoich życiowych celów. - Wizja marki wpisywała się w specyfikę miasta. Jednak ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju uznaliśmy, że czas na przegląd i aktualizację naszych założeń strategicznych – tłumaczy urzędniczka.

Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń