Reklama

CiTTy dla mieszkańców

Dzięki nowej aplikacji mobilnej białostoczanie szybciej skontaktują się z urzędem, a ich sprawa od razu trafi do właściwego pracownika.

Publikacja: 21.11.2016 22:00

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Dzięki aplikacji CiTTy mieszkańcom będzie łatwiej komunikować się z ratuszem.

Foto: materiały prasowe

To kolejny kanał komunikacji mieszkańców z ratuszem. Poza tym do ich dyspozycji od trzech lat jest infolinia czy profile urzędu na portalach internetowych. Nowa aplikacja pod nazwą CiTTy została uruchomiona miesiąc temu. – Dzięki niej białostoczanie mogą w łatwy, przystępny i wolny od formalności sposób przekazywać nam swoje uwagi dotyczące miasta i dzięki której szybko dostaną odpowiedź lub informację o tym, że zajęliśmy się ich zgłoszeniem. Zależało nam na takiej dwustronnej, płynnej wymianie informacji – mówi Urszula Mirończuk, rzecznik białostockiego ratusza.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama