Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.04.2017 22:00 Publikacja: 12.04.2017 22:00
Inwestorzy szukają działek głównie nad jeziorami
Foto: TREENEO
– Działka rekreacyjna to dobra inwestycja dla osób, które chcą kupić ziemię – przekonuje Ewelina Strzałkowska, ekspert olsztyńskiego biura Metrohouse. – Popyt na grunty, nie tylko rekreacyjne, rośnie na wiosnę. Właśnie zaczynamy podpisywać pierwsze w tym roku umowy. Im miejsce atrakcyjniejsze turystycznie i przyrodniczo, tym nieruchomość jest droższa.
Monika Rudy-Muża z olsztyńskiego oddziału Freedom Nieruchomości, zauważa, że nieruchomości rekreacyjnych szukają i klienci prywatni, i inwestorzy. – Ci ostatni zwracają uwagę na najnowsze trendy i popularne kierunki – mówi. – Działek rekreacyjnych na własne potrzeby szuka się według innych kryteriów. Nie każdy potrzebuje za oknem bogatej infrastruktury, restauracji, kawiarni, sklepów. Czasem klienci chcą uciec jak najdalej od ludzi i wielkomiejskiego zgiełku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas