Reklama
Rozwiń
Reklama

Milion złotych za dom na lato

Niezabudowaną działkę na Warmii i Mazurach można kupić już za 30 tys. zł. Ceny parceli z domami zaczynają się od 125 tys. zł. O kredyt na taką inwestycję jest bardzo trudno.

Publikacja: 12.04.2017 22:00

Inwestorzy szukają działek głównie nad jeziorami

Inwestorzy szukają działek głównie nad jeziorami

Foto: TREENEO

– Działka rekreacyjna to dobra inwestycja dla osób, które chcą kupić ziemię – przekonuje Ewelina Strzałkowska, ekspert olsztyńskiego biura Metrohouse. – Popyt na grunty, nie tylko rekreacyjne, rośnie na wiosnę. Właśnie zaczynamy podpisywać pierwsze w tym roku umowy. Im miejsce atrakcyjniejsze turystycznie i przyrodniczo, tym nieruchomość jest droższa.

Monika Rudy-Muża z olsztyńskiego oddziału Freedom Nieruchomości, zauważa, że nieruchomości rekreacyjnych szukają i klienci prywatni, i inwestorzy. – Ci ostatni zwracają uwagę na najnowsze trendy i popularne kierunki – mówi. – Działek rekreacyjnych na własne potrzeby szuka się według innych kryteriów. Nie każdy potrzebuje za oknem bogatej infrastruktury, restauracji, kawiarni, sklepów. Czasem klienci chcą uciec jak najdalej od ludzi i wielkomiejskiego zgiełku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama