Frontem do mieszkańców

Nowoczesna obsługa mieszkańców nie wymaga dużych pieniędzy ani dużego wysiłku. Wystarczy dobre nastawienie oraz chęci.

Publikacja: 17.09.2017 23:00

Agata Łukaszewicz

Agata Łukaszewicz

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

Widać to w Rzeszowie. Biegiem do pracy i biegiem z pracy – tak wygląda codzienne życie milionów Polaków. Nieodebrane awiza, nieważne dokumenty to zmora także wielu mieszkańców Podkarpacia. W Rzeszowie jednak ktoś pomyślał i zadziałał. Efekt? Punkty obsługi mieszkańców w galeriach handlowych. W każdym z nich można załatwić podstawowe sprawy związane z wydaniem czy wymianą dowodu osobistego, zameldowaniem i wymeldowaniem, zarejestrować auto czy odebrać prawo jazdy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama