Aktualizacja: 28.09.2017 22:30 Publikacja: 28.09.2017 22:30
Kilka wrocławskich startupów odniosło spektakularny sukces za granicą
Foto: marekka - stock.adobe.com
Blisko połowa polskich startupów sprzedaje za granicą. Ta grupa szybciej się rozwija, więcej zarabia i łatwiej zdobywa inwestorów. Młode firmy mają nadzieję na powtórzenie sukcesu wrocławskiego LiveChatu, który wyrósł na podmiot wart ponad 1 mld zł. Ma klientów ze 150 krajów, a większość sprzedaży osiąga w Stanach Zjednoczonych.
W grudniu ubiegłego roku wystartowało MFIT-Group. – Pomysł na naszą firmę jest prosty: interesują nas technologie i związane z nią trendy. Nasze produkty, zwłaszcza te dotyczące kryptowalut, już generują przychody. Cieszymy się, że mamy klientów niemal ze wszystkich krajów świata, nawet tak egzotycznych, jak Honduras, Tanzania czy Boliwia – wymienia Aleksandra Borodziuk, menedżer ds. marketingu MFIT-Group.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas