Na rynku mobilnym trzeba działać globalnie

Dziś każde rozwijające się miasto musi posiadać prężną scenę startupową – mówi Filip Miłoszewski, współzałożyciel i współwłaściciel łódzkiej firmy Listonic.

Publikacja: 01.11.2017 20:30

Filip Miłoszewski.

Filip Miłoszewski.

Foto: materiały prasowe

Rz: Wszystko zaczęło się na Politechnice Łódzkiej?

Filip Miłoszewski: Dla nas kluczowe było to, że Politechnika Łódzka wysłała nas do Coventry na wymianę studencką. O ile na uczelni uzyskaliśmy wiedzę czysto techniczną, o tyle w Wielkiej Brytanii mieliśmy okazję poznać szeroki kontekst biznesowy projektów internetowych. Połowa zajęć na Wyspach traktowała o tym, jak rozwijać biznes, np. jak sprawić, aby serwis był przyjazny dla użytkownika, jak zarządzać projektem i go dalej monetyzować. Tam proporcje w nauczeniu są inne, i możliwe, że będzie to duże uproszczenie, ale nasze doświadczenia są takie, że Wielka Brytania mocno stawia na biznes, a u nas kształci się dobrych inżynierów.

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego