Reklama

Stolica Wielkopolski w promocji na majówkę

Tłumy turystów, mieszkańców okolicznych miejscowości oraz poznaniaków ciekawych swojego miasta skorzystały z promocyjnych ofert oraz darmowych atrakcji podczas tegorocznej akcji „Poznań za pół ceny”. Na oficjalne podsumowanie tego, co wydarzyło się 2 i 3 maja, trzeba jeszcze poczekać. Jednak już poprzednie edycje udowodniły, że akcja jest sukcesem.

Aktualizacja: 29.12.2015 12:36 Publikacja: 04.05.2015 00:01

Jakość ma znaczenie

W 2014 r. jej uczestnicy skorzystali 80 tys. razy z promocyjnych ofert, wydając przy tym 2,3 mln zł – wynika z raportu Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. – O sukcesie naszego pomysłu świadczy fakt, że w Polsce naśladuje go już ponad 30 miast – mówi Jan Mazurczak, prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (PLOT). – Podobną akcję wprowadził u siebie także Lwów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama