Nowe marki, czyli małe wielkie sieci

Pomorskie i Gdańsk to nie tylko wielkie firmy. Z powodzeniem działają już mniejsze marki, jak Taranko czy Aryton.

Publikacja: 27.07.2015 20:53

Aryton jeszcze ćwierć wieku temu miał tylko jeden sklep – w Chmielnie, kaszubskiej wsi w powiecie kartuskim. Tam powstała rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich. Profil działalności – kolekcje dla pań. Z czasem jednak Cieroccy doszli do wniosku, że dobrze mieć swój własny sklep. – Pierwszy sklep firmowy, pomijając oczywiście sklep przyfabryczny w Chmielnie, powstał w 2000 roku – mówi Sylwia Cierocka, dyrektor kreatywna Arytonu.

Dzisiaj mają już 16 własnych sklepów, 11 franczyzowych, dwa własne outlety i sześć sklepów partnerskich. Trwają rozmowy o nowych miejscach – w Bydgoszczy i kolejnym sklepie w Warszawie. – Ponadto w tym roku odbędzie się rebranding marki. Nowa nazwa to Patrizia Aryton. Zmiana ma związek z główną projektantką Patrycją Cierocką oraz spersonalizowaniem marki – wyjaśnia Sylwia Cierocka.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia