Nowe marki, czyli małe wielkie sieci

Pomorskie i Gdańsk to nie tylko wielkie firmy. Z powodzeniem działają już mniejsze marki, jak Taranko czy Aryton.

Publikacja: 27.07.2015 20:53

Firma E&H blisko współpracuje ze znaną projektantką Ewą Minge

Foto: materiały prasowe

Aryton jeszcze ćwierć wieku temu miał tylko jeden sklep – w Chmielnie, kaszubskiej wsi w powiecie kartuskim. Tam powstała rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich. Profil działalności – kolekcje dla pań. Z czasem jednak Cieroccy doszli do wniosku, że dobrze mieć swój własny sklep. – Pierwszy sklep firmowy, pomijając oczywiście sklep przyfabryczny w Chmielnie, powstał w 2000 roku – mówi Sylwia Cierocka, dyrektor kreatywna Arytonu.

Dzisiaj mają już 16 własnych sklepów, 11 franczyzowych, dwa własne outlety i sześć sklepów partnerskich. Trwają rozmowy o nowych miejscach – w Bydgoszczy i kolejnym sklepie w Warszawie. – Ponadto w tym roku odbędzie się rebranding marki. Nowa nazwa to Patrizia Aryton. Zmiana ma związek z główną projektantką Patrycją Cierocką oraz spersonalizowaniem marki – wyjaśnia Sylwia Cierocka.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach