Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.07.2015 20:57 Publikacja: 27.07.2015 20:57
Foto: materiały prasowe
Rz: Oceanic jest największym producentem kosmetyków do skóry wrażliwej i alergicznej w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Skąd wziął się pomysł na tę rynkową niszę?
Dorota Soszyńska: To wynik obserwacji rynku oraz światowych badań, które już w latach 80. XX wieku pokazywały rosnący problem alergii na świecie. Pod koniec lat 80. wprowadziliśmy na rynek półtłusty krem antyalergiczny AA, który bez żadnej reklamy i promocji stał się hitem sprzedaży. Po sukcesie tego produktu rozpoczęliśmy prace nad budową unikalnej oferty kosmetyków dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Z tej niszy powstał ogromny segment rynku, na którym jesteśmy zdecydowanym liderem.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas