Aktualizacja: 02.08.2015 22:40 Publikacja: 02.08.2015 22:40
Autobusy Solarisa – potwierdzenie, że na wielkopolskiej rzetelności można zbudować mocną markę
Foto: materiały prasowe
– Zawsze z dumą podkreślamy nasze pochodzenie – mówi Joanna Tobiszowska, dyrektor marketingu firmy Komputronik, której historia zaczęła się 19 lat temu w Poznaniu. – Solidność, pracowitość, uczciwość i etyka połączone z ogromną energią i kreatywnością kojarzone z Wielkopolską i Wielkopolanami to cechy, z którymi i my chcemy być kojarzeni.
Firm korzystających z mocnego wizerunku Wielkopolski jest znacznie więcej, bo region jest miejscem narodzin wielu znanych brandów. Tylko te, które trafiły w 2014 r. na listę marek polskich „Rzeczpospolitej", warte są ponad 4 mld zł.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas