Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.12.2015 21:00 Publikacja: 20.12.2015 21:00
Firma Inglot jest obecna ze swoimi ze swoimi produktami w 75 krajach na świecie
Foto: materiały prasowe
To znany nie tylko w Polsce, ale już na całym świecie producent kolorowych kosmetyków. Niedawno reportaż o firmie pojawił się w telewizji CNN. Pokazano ją w ramach programu „Made in Poland". Dlaczego amerykańscy dziennikarze wybrali firmę z Przemyśla? – Głównym kryterium doboru marek była innowacyjność technologiczna, a także globalny rozwój – tłumaczy Patryk Ochalski z działu marketingu. Przyznaje, że na razie trudno ocenić, co da firmie materiał w CNN. – Na ewentualne korzyści możemy patrzeć w perspektywie długofalowej. Stacja szacuje, że zasięg programu to ok. 293 mln odbiorców. W kontekście marketingowym jest to liczba imponująca – tłumaczy Ochalski.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas