Reklama
Rozwiń
Reklama

Patriotyzm to działanie również w biznesie

Chcielibyśmy, żeby w naszych strojach grała reprezentacja Polski w piłce nożnej – mówi Wojciech Setny, prezes firmy Surge Polonia, producenta odzieży patriotycznej.

Publikacja: 28.01.2016 20:07

Patriotyzm to działanie również w biznesie

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Skąd się wziął pomysł na patriotyczną odzież?

Wojciech Setny: Sami chcieliśmy chodzić w takiej odzieży, z wysokiej jakości materiałów i z nowoczesnym designem, ale nic, co było na rynku, nie spełniało naszych oczekiwań. Stąd pomysł na stworzenie własnej marki. Od początku było też dla nas jasne, że naszą odzież będziemy także produkować w Polsce, wbrew trendowi w branży. Patriotyzm oznacza dla nas konkretne działania. Stwarzamy miejsca pracy w kraju. Współpracujemy z zakładami w Łodzi, przyczyniając się do odbudowy przemysłu włókienniczego w tym mieście. Czy jest lepszy sposób na to, by wspierać polską gospodarkę?

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama