Reklama

Patriotyzm to działanie również w biznesie

Chcielibyśmy, żeby w naszych strojach grała reprezentacja Polski w piłce nożnej – mówi Wojciech Setny, prezes firmy Surge Polonia, producenta odzieży patriotycznej.

Publikacja: 28.01.2016 20:07

Patriotyzm to działanie również w biznesie

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Skąd się wziął pomysł na patriotyczną odzież?

Wojciech Setny: Sami chcieliśmy chodzić w takiej odzieży, z wysokiej jakości materiałów i z nowoczesnym designem, ale nic, co było na rynku, nie spełniało naszych oczekiwań. Stąd pomysł na stworzenie własnej marki. Od początku było też dla nas jasne, że naszą odzież będziemy także produkować w Polsce, wbrew trendowi w branży. Patriotyzm oznacza dla nas konkretne działania. Stwarzamy miejsca pracy w kraju. Współpracujemy z zakładami w Łodzi, przyczyniając się do odbudowy przemysłu włókienniczego w tym mieście. Czy jest lepszy sposób na to, by wspierać polską gospodarkę?

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama