Patriotyzm to działanie również w biznesie

Chcielibyśmy, żeby w naszych strojach grała reprezentacja Polski w piłce nożnej – mówi Wojciech Setny, prezes firmy Surge Polonia, producenta odzieży patriotycznej.

Publikacja: 28.01.2016 20:07

Patriotyzm to działanie również w biznesie

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Skąd się wziął pomysł na patriotyczną odzież?

Wojciech Setny: Sami chcieliśmy chodzić w takiej odzieży, z wysokiej jakości materiałów i z nowoczesnym designem, ale nic, co było na rynku, nie spełniało naszych oczekiwań. Stąd pomysł na stworzenie własnej marki. Od początku było też dla nas jasne, że naszą odzież będziemy także produkować w Polsce, wbrew trendowi w branży. Patriotyzm oznacza dla nas konkretne działania. Stwarzamy miejsca pracy w kraju. Współpracujemy z zakładami w Łodzi, przyczyniając się do odbudowy przemysłu włókienniczego w tym mieście. Czy jest lepszy sposób na to, by wspierać polską gospodarkę?

Pozostało 86% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego