Aktualizacja: 16.02.2016 17:15 Publikacja: 16.02.2016 17:15
Żywieckie muzeum planuje inwestycje
Foto: materiały prasowe
– Chcemy, aby nasze muzeum było miejscem na miarę XXI wieku, czyli jeszcze bardziej interaktywne i multimedialne – mówi Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa. – Oczekujemy, że dzięki temu liczba odwiedzających je gości będzie jeszcze większa niż dotychczas.
Firma, do której należy browar założony w 1856 r. przez arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, nie zdradza na razie, jakimi nowymi atrakcjami zaskoczy odwiedzających żywieckie muzeum. Tylko w 2015 r. było ich tam ponad 80 tys. Natomiast od jego otwarcia, czyli od 9 września 2006 r., liczba gości przekroczyła 850 tys.
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas