Aktualizacja: 16.02.2016 17:15 Publikacja: 16.02.2016 17:15
Żywieckie muzeum planuje inwestycje
Foto: materiały prasowe
– Chcemy, aby nasze muzeum było miejscem na miarę XXI wieku, czyli jeszcze bardziej interaktywne i multimedialne – mówi Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec, wicelidera polskiego rynku piwa. – Oczekujemy, że dzięki temu liczba odwiedzających je gości będzie jeszcze większa niż dotychczas.
Firma, do której należy browar założony w 1856 r. przez arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, nie zdradza na razie, jakimi nowymi atrakcjami zaskoczy odwiedzających żywieckie muzeum. Tylko w 2015 r. było ich tam ponad 80 tys. Natomiast od jego otwarcia, czyli od 9 września 2006 r., liczba gości przekroczyła 850 tys.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas