Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.02.2016 17:32 Publikacja: 23.02.2016 16:00
Zbigniew Leszek (drugi z prawej), prezes Lechpolu, z synami, którzy też pracują w firmie ojca
Foto: materiały prasowe
To właśnie ta spółka stoi za sukcesem marki Kruger & Matz. Należący do Lechpolu brand podbił już rodzimy rynek smartfonów, tabletów, telewizorów i innych urządzeń elektroniki konsumenckiej. Ta jedna z największych marek rodzimej branży RTV nie zamierza jednak spocząć na laurach. Z jednej strony spółka zapowiada bowiem zagraniczną ekspansję, a z drugiej – jeszcze trwalsze związanie z regionem, z którego się wywodzi.
Kierowanej przez Zbigniewa Leszka spółce udało się zagospodarować rynkową niszę. W tzw. segmencie B-brandów, czyli produktów tańszych marek, sprzęty Lechpolu to absolutni liderzy. Przedsiębiorstwo powstało w 1990 roku jako jednoosobowa działalność. Od początku spółka związana jest z Garwolinem. Dziś zatrudnia ponad 200 osób. Obecnie sprzęt sygnowany marką Kruger & Matz produkuje w Chinach. Zbigniew Leszek, założyciel i prezes tej rodzinnej firmy, nie wyklucza jednak, że jeszcze w tym roku przeniesie część produkcji do naszego kraju. Pod Garwolinem miałyby powstać hale, w których byłyby składane telewizory Kruger & Matz. – Od pewnego czasu rozważamy taką koncepcję. Przyglądamy się programom unijnym, by złożyć wniosek o dotacje – potwierdza Zbigniew Leszek.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas