Reklama

Trwają debaty nad losem reklam w pomorskiej przestrzeni publicznej

Pomorskie samorządy mają dość bałaganu w przestrzeni publicznej i pracują nad lokalnymi przepisami, które to w końcu uporządkują.

Publikacja: 13.06.2016 22:00

Główne założenie nowych przepisów jest jasne: reklam ma być mniej, a ich rozmieszczenie bardziej upo

Główne założenie nowych przepisów jest jasne: reklam ma być mniej, a ich rozmieszczenie bardziej uporządkowane

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman Piotr Wittman

W Gdańsku, Sopocie czy Gdyni trwają debaty z mieszkańcami na temat reklam w miastach. Te ustalenia urzędnicy chcą przenieść do uchwał krajobrazowych, które będą regulowały zasady wieszania czy stawiania szyldów i billboardów.

Miejskie strefy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama