Aktualizacja: 02.01.2017 14:21 Publikacja: 01.01.2017 20:00
Obwodnicą Poznania przejeżdża co dzień 60 tys. pojazdów.
Foto: 123RF
W przyspieszeniu inwestycji nie pomoże nawet to, że na początku listopada regionalna dyrekcja ochrony środowiska (RDOŚ) wydała dla niej decyzję środowiskową. Start rozbudowy odsuwa się w czasie za sprawą odwołań od tej decyzji. Do połowy grudnia do Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (GDOŚ) wpłynęły dwa. Być może będzie ich więcej.
Przed laty, zanim przystąpiono do budowy obwodnicy stolicy Wielkopolski, planowano, że będzie to droga trzypasmowa. Skończyło się jednak na dwóch pasach. Odcinek o długości 13,3 km wybudowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA). W umowie z rządem zapisano wówczas, że rozpoczęcie prac przygotowawczych do budowy trzeciego pasa powinno się rozpocząć w chwili osiągnięcia na obwodnicy ruchu na poziomie 45 tys. pojazdów na dobę.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas