Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.01.2017 14:21 Publikacja: 01.01.2017 20:00
Obwodnicą Poznania przejeżdża co dzień 60 tys. pojazdów.
Foto: 123RF
W przyspieszeniu inwestycji nie pomoże nawet to, że na początku listopada regionalna dyrekcja ochrony środowiska (RDOŚ) wydała dla niej decyzję środowiskową. Start rozbudowy odsuwa się w czasie za sprawą odwołań od tej decyzji. Do połowy grudnia do Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (GDOŚ) wpłynęły dwa. Być może będzie ich więcej.
Przed laty, zanim przystąpiono do budowy obwodnicy stolicy Wielkopolski, planowano, że będzie to droga trzypasmowa. Skończyło się jednak na dwóch pasach. Odcinek o długości 13,3 km wybudowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA). W umowie z rządem zapisano wówczas, że rozpoczęcie prac przygotowawczych do budowy trzeciego pasa powinno się rozpocząć w chwili osiągnięcia na obwodnicy ruchu na poziomie 45 tys. pojazdów na dobę.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas