Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.02.2017 21:30 Publikacja: 27.02.2017 21:30
Stefan Szczepłek
Foto: Fotorzepa / Dariusz Golik
W drugiej połowie lat 70. dzięki Odrze Opole piłkarsko nie było gorsze od Górnego Śląska. Nieprzypadkowo też to koledzy z Opola wymyślili halowe mistrzostwa Polski dziennikarzy.
Jeździliśmy tam od roku 1977. Pierwszy turniej odbył się w Hali Gwardii, niedaleko dworca kolejowego. Kolejne, już w Okrąglaku. Mieszkaliśmy w położonym obok Hotelu Olimpijskim, gdzie przez trzy dni brataliśmy się, zapominając, że na co dzień jesteśmy kibicami Odry, Legii, Wisły, Lecha, Ruchu czy Górnika. Jak to obiektywni dziennikarze o średniej wieku 30 lat, którzy mimo że piją już piwo, jeszcze czasami zapominają, że pora wyskoczyć z krótkich spodenek. Nie zapominali tylko koledzy z Poznania, przestrzegający sportowego trybu życia, co czasami prowadziło ich do sukcesu. Oni wygrywali w latach parzystych, a my, czyli Warszawa – w nieparzystych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas