Aktualizacja: 17.04.2017 23:00 Publikacja: 17.04.2017 23:00
Coraz więcej inwestycji na podlaskich drogach.
Foto: Fotolia
– Przebudowa tej drogi to jedna z najważniejszych inwestycji komunikacyjnych realizowanych przez województwo podlaskie – mówi Józef Sulima, dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku. Przyznaje, że było to konieczne, by dostosować trasę do wymogów rosnącego ruchu i wymagań ochrony środowiska. Istniejąca jednojezdniowa droga wojewódzka nr 678 na odcinku Kleosin – skrzyżowanie z DK 682 w Markowszczyźnie nie była konstrukcyjnie dostosowana do standardów dróg wojewódzkich klasy G, a stan techniczny nawierzchni jezdni był niezadowalający i nieprzystosowany do przenoszenia wymaganych obciążeń nawet na poziomie 80 kN/oś, przy standardach UE wynoszących 115 kN/oś. Dyrektor Sulima podkreśla, że z powodu wzrostu natężenia ruchu wyczerpywała się przepustowość tego odcinka, co prowadziło coraz częściej do korkowania się wlotu do Białegostoku, zwłaszcza podczas porannego i popołudniowego szczytu.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas