Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.07.2017 23:00 Publikacja: 12.07.2017 23:00
Restauratorzy coraz częściej korzystają z lokalnych produktów. Do pierogów ruskich wolą dodać kozi ser od podolsztyńskiego producenta.
Foto: Fotolia
Rozpoczęła się samorządowa kampania informacyjno-edukacyjna dotycząca żywności regionalnej, tradycyjnej, naturalnej, wysokiej jakości. Potrwa od połowy czerwca do połowy września. Program nazywa się „Region ze smakiem" i promuje sektor żywności regionalnej, tradycyjnej i naturalnej w województwie warmińsko-mazurskim.
Założeniem kampanii jest pokazanie bogactwa kulinarnego regionu. To on jako pierwszy w Polsce przystąpił do międzynarodowej sieci dziedzictwa kulinarnego. Teraz włodarze chcą propagować regionalną żywność, kształtować zdrowe nawyki żywieniowe i zwrócić uwagę na to, jak ważne w kontekście zdrowego trybu życia jest świadome sięganie po produkty wysokiej jakości.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nie ma podstaw do tego, żeby uznać mężczyzn za rozrzutnych i mało oszczędnych – wynika z badania przeprowadzoneg...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dla mnie jako prezydenta kluczowe jest, by zarządzać budżetem odpowiedzialnie i wybierać te inwestycje, które za...
Centrum Unijnych Projektów Transportowych przyznało Kolejom Dolnośląskim 617,6 mln zł z Krajowego Planu Odbudowy...
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas