Reklama

Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Zwiewnie odziana dziewczyna medytująca w idyllicznej, łąkowej scenerii – taki m.in. obrazek mogli zobaczyć w ostatnich latach mieszkańcy największych miast Polski w ramach kampanii promującej Lubelszczyznę.

Publikacja: 31.07.2020 18:00

Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Foto: AdobeStock / Aleksander

Na innym młoda kobieta niesie koszyk pełen jabłek. Te billboardy doskonale wpisywały się w wizerunek regionu jako zielonej, zacisznej krainy. To jednak tylko część prawdy o Lubelszczyźnie, której stolica to dziś tętniące życiem, wielokulturowe miasto akademickie i jeden z najprężniej rozwijających się̨ ośrodków gospodarczych Polski, przyciągający zaawansowane technologicznie firmy. Lublin jest na dobrej drodze, aby stać się europejską metropolią z prawdziwego zdarzenia. Pandemia Covid-19 tego awansu raczej nie zatrzyma. Przeciwnie, może uwypuklić niektóre z czynników przesądzających o atrakcyjności inwestycyjnej miasta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Finanse w regionach
Samorządy potrzebują więcej na oświatę. Luka w finansowaniu to już 40 mld zł
Finanse w regionach
Opłata turystyczna potrzebna jak najszybciej
Finanse w regionach
Reforma finansowa samorządów: Pierwszy krok w dobrym kierunku
Finanse w regionach
Samorządy toną w długach. Jedne gminy w finansowych tarapatach, inne - inwestują
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse w regionach
Reforma finansowania szpitali: do czterech razy sztuka?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama