Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.02.2016 21:22 Publikacja: 04.02.2016 19:03
Lokalne specjały coraz częściej są wykorzystywane do promocji regionów
Foto: materiały prasowe
– Ziemia Lubuska słynie nie tylko z licznych atrakcji turystycznych, ale także specjałów, które podbijają serca i podniebienia mieszkańców regionu oraz gości z Polski i z zagranicy – mówi Elżbieta Anna Polak, marszałek województwa lubuskiego. – Różnorodność jej kulinarnego dziedzictwa odzwierciedla Lista Produktów Tradycyjnych – dodaje.
Prowadzi ją Ministerstwo Rolnictwa i do tej pory doczekała się nieco ponad 1,5 tys. wpisów. Na województwo lubuskie przypadają 44 z nich. Pierwsze miejsce, z 205 produktami, zajmuje Podkarpacie.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas