Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.02.2016 19:49 Publikacja: 21.02.2016 17:39
Foto: materiały prasowe
Rzeczpospolita: Jak wyglądały początki działalności waszej firmy? 20 lat temu w Polsce o informatyce chyba niewiele osób miało jakiekolwiek pojęcie.
Wojciech Materna: To już ponad 25 lat. Gdy pierwszym klientom przywoziliśmy komputery czy instalowaliśmy dzisiaj już zapomniane rodzaje sieci, to wycieczki przychodziły. Nasza firma powstała jako pomysł na życie i wykorzystanie inżynierskich doświadczeń. To był także sposób na odejście z życia akademickiego, które 25 lat temu nie dawało szans na utrzymanie. We czterech założyliśmy TOP SA, a dlaczego SA? No bo przeczytaliśmy kodeks handlowy (wtedy był w wersji jeszcze przedwojennej), a tam było napisane, że SA to najwyższa forma organizacyjna spółki. Co więc pracownicy akademiccy mieli zrobić? Założyli. Problem był z notariuszem, bo mało kto wtedy wiedział, jak się postępuje ze spółką akcyjną...
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Unikanie opłat za przejazdy transportem publicznym stanowi istotne wyzwanie dla finansów samorządów, które stara...
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas