Aktualizacja: 16.05.2016 23:00 Publikacja: 16.05.2016 23:00
Foto: materiały prasowe
Rz: W tym roku mija dziesięć lat od powrotu nazwy ZPC Bałtyk. To dla spółki ważna rocznica?
Konrad Mickiewicz: To dla nas bardzo ważny jubileusz, który daje wiele satysfakcji. To także istotne wydarzenie dla regionu, ponieważ fabryka czekolady Bałtyk jest mocno wpisana w historię Gdańska. Oryginalna nazwa firmy na pewien czas zniknęła, ale w 2005 spółka Bomilla podpisała umowę o przejęciu majątku od firmy Cloetta-Fazer i dzięki temu od stycznia 2006 roku produkujemy nasze słodycze ponownie pod marką Bałtyk. Zdołaliśmy nie tylko przywrócić historyczną nazwę, ale także utrzymać się i rozwijać na bardzo konkurencyjnym rynku. To sukces całej załogi Bałtyku. Jubileusz ma dla mnie także wymiar osobisty, ponieważ dziesięć lat temu sam postanowiłem związać się z tą firmą i przeprowadzić do Gdańska.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas