Reklama

Lublin wygrywa na sporcie

Organizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro U21 okazała się dla Lublina sukcesem nie tylko marketingowym.

Publikacja: 13.07.2017 22:00

Tor wrotkarski w Tomaszowie był pierwszym tego typu obiektem w kraju.

Tor wrotkarski w Tomaszowie był pierwszym tego typu obiektem w kraju.

Foto: materiały prasowe

To na stadionie Arena Lublin zainaugurowano mistrzostwa. Tu grały reprezentacje Polski, Słowacji i Szwecji. Jak podsumował przedstawiciel UEFA, lubelski obiekt miał największą frekwencję ze wszystkich meczów fazy grupowej (obejrzało je łącznie 40 765 kibiców). Ponad 10 mln widzów tylko w Polsce oglądało transmisje telewizyjne. Ceremonia otwarcia oglądana była w dziesiątkach krajów na świecie.

– Według Instytutu Monitorowania Mediów wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła ok. 58 mln zł. Lublin zaprezentował się jako miasto bezpieczne, bo nie zanotowano żadnego incydentu, zaimponowaliśmy organizacją transportu, bo w ciągu pół godziny po zakończeniu meczu rozwieźliśmy 10 tys. kibiców. To wszystko zrobiło wrażenie – mówi Paweł Gil, koordynator turnieju w Lublinie.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama