Największym bogactwem każdego festiwalu jest publiczność. Na wszystkich spektaklach był nadkomplet, a frekwencja wahała się od 103 do 112 proc. Spektaklom towarzyszyły spotkania z aktorami, w których uczestniczyło 450 osób. Na festiwal powrócili też sponsorzy – 15 firm wspierało 58 KST.
– Festiwal był udany – powiedział Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego. – Spełnił swoje cele i przyniósł zakładane przez organizatora efekty. Dla nas ważne jest otwarcie festiwalu i teatru na widza, czyli zapewnienie dostępności do wydarzeń jak najszerszemu gronu osób o różnym statusie społecznym, w różnym wieku. Dzięki odpowiedniemu systemowi sprzedaży wejściówek na każdym spektaklu konkursowym mogła się pojawić zróżnicowana widownia. Byli u nas zaangażowani widzowie, którzy uczestniczyli w głosowaniu na laureata Nagrody Publiczności.