Reklama
Rozwiń
Reklama

Wrócili widzowie i sponsorzy

Aktorzy „Triumfu woli" i „Kamyka" wygrali 58. Kaliskie Spotkania Teatralne.

Publikacja: 01.06.2018 12:30

Aktorzy spektaklu „Triumf woli” z Narodowego Starego Teatru w Krakowie Narodowy

Aktorzy spektaklu „Triumf woli” z Narodowego Starego Teatru w Krakowie Narodowy

Foto: Stary Teatr

Największym bogactwem każdego festiwalu jest publiczność. Na wszystkich spektaklach był nadkomplet, a frekwencja wahała się od 103 do 112 proc. Spektaklom towarzyszyły spotkania z aktorami, w których uczestniczyło 450 osób. Na festiwal powrócili też sponsorzy – 15 firm wspierało 58 KST.

– Festiwal był udany – powiedział Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego. – Spełnił swoje cele i przyniósł zakładane przez organizatora efekty. Dla nas ważne jest otwarcie festiwalu i teatru na widza, czyli zapewnienie dostępności do wydarzeń jak najszerszemu gronu osób o różnym statusie społecznym, w różnym wieku. Dzięki odpowiedniemu systemowi sprzedaży wejściówek na każdym spektaklu konkursowym mogła się pojawić zróżnicowana widownia. Byli u nas zaangażowani widzowie, którzy uczestniczyli w głosowaniu na laureata Nagrody Publiczności.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama