Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.12.2015 17:47 Publikacja: 29.12.2015 16:51
Foto: Rzeczpospolita
Choć budowa nowych dróg przyniosła w minionej perspektywie 2007–2013 widoczne efekty w całym kraju, w tym również na Mazowszu, trudno nie wyrazić rozczarowania tempem i zakresem niektórych prac. I to tych strategicznych. Przykładem jest warszawski ring: na przeszło 80 kilometrów, jakie będzie liczyć obwodnica okalająca całe miasto, połowa pozostanie w budowie niemal do końca dekady. Co prawda w dobrym czasie udało się zakończyć przebudowę trasy AK, ale druga część południowej obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska zalicza blisko roczne opóźnienie już na etapie przetargów. Zważywszy, że trasa będzie miała skomplikowany przebieg, z budową najdłuższego w Polsce tunelu pod Ursynowem i linią metra, nowego mostu przez Wisłę i estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym, nie można wykluczyć kolejnych opóźnień.
W stolicy województwa śląskiego rozwój infrastruktury rowerowej postępuje wraz z zieloną metamorfozą miasta. Łąc...
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas