Można było szybciej i nieco więcej

Aktualizacja: 29.12.2015 17:47 Publikacja: 29.12.2015 16:51

Można było szybciej i nieco więcej

Foto: Rzeczpospolita

Choć budowa nowych dróg przyniosła w minionej perspektywie 2007–2013 widoczne efekty w całym kraju, w tym również na Mazowszu, trudno nie wyrazić rozczarowania tempem i zakresem niektórych prac. I to tych strategicznych. Przykładem jest warszawski ring: na przeszło 80 kilometrów, jakie będzie liczyć obwodnica okalająca całe miasto, połowa pozostanie w budowie niemal do końca dekady. Co prawda w dobrym czasie udało się zakończyć przebudowę trasy AK, ale druga część południowej obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska zalicza blisko roczne opóźnienie już na etapie przetargów. Zważywszy, że trasa będzie miała skomplikowany przebieg, z budową najdłuższego w Polsce tunelu pod Ursynowem i linią metra, nowego mostu przez Wisłę i estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym, nie można wykluczyć kolejnych opóźnień.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach