Można było szybciej i nieco więcej

Aktualizacja: 29.12.2015 17:47 Publikacja: 29.12.2015 16:51

Można było szybciej i nieco więcej

Foto: Rzeczpospolita

Choć budowa nowych dróg przyniosła w minionej perspektywie 2007–2013 widoczne efekty w całym kraju, w tym również na Mazowszu, trudno nie wyrazić rozczarowania tempem i zakresem niektórych prac. I to tych strategicznych. Przykładem jest warszawski ring: na przeszło 80 kilometrów, jakie będzie liczyć obwodnica okalająca całe miasto, połowa pozostanie w budowie niemal do końca dekady. Co prawda w dobrym czasie udało się zakończyć przebudowę trasy AK, ale druga część południowej obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska zalicza blisko roczne opóźnienie już na etapie przetargów. Zważywszy, że trasa będzie miała skomplikowany przebieg, z budową najdłuższego w Polsce tunelu pod Ursynowem i linią metra, nowego mostu przez Wisłę i estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym, nie można wykluczyć kolejnych opóźnień.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break