Biznes da się zrobić na kulturze

Gdy w 2007 r. okazało się, że Polska będzie gospodarzem Euro 2012, euforia sięgnęła zenitu. Kursy akcji spółek budowlanych, które miały budować stadiony i autostrady, poszybowały w górę.

Publikacja: 28.01.2016 19:51

Biznes da się zrobić na kulturze

Foto: Rzeczpospolita

Po kilku latach sytuację dobrze obrazuje smutne stwierdzenie: miało być dobrze, a wyszło jak zwykle. Spadek marż, wzrost kosztów, źle skonstruowane umowy – to wszystko sprawiło, że czołowi gracze branży stanęli na skraju bankructwa. Wnioski? Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Chodzi nie tylko o imprezy sportowe, ale i różnego rodzaju festiwale i imprezy kulturalne. Ich efekty wizerunkowe są niezaprzeczalne. Tak jak w przypadku Wrocławia – Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Ale czy da się na nich zarobić?

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń