Biznes da się zrobić na kulturze

Gdy w 2007 r. okazało się, że Polska będzie gospodarzem Euro 2012, euforia sięgnęła zenitu. Kursy akcji spółek budowlanych, które miały budować stadiony i autostrady, poszybowały w górę.

Publikacja: 28.01.2016 19:51

Biznes da się zrobić na kulturze

Foto: Rzeczpospolita

Po kilku latach sytuację dobrze obrazuje smutne stwierdzenie: miało być dobrze, a wyszło jak zwykle. Spadek marż, wzrost kosztów, źle skonstruowane umowy – to wszystko sprawiło, że czołowi gracze branży stanęli na skraju bankructwa. Wnioski? Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Chodzi nie tylko o imprezy sportowe, ale i różnego rodzaju festiwale i imprezy kulturalne. Ich efekty wizerunkowe są niezaprzeczalne. Tak jak w przypadku Wrocławia – Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Ale czy da się na nich zarobić?

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach