Reklama
Rozwiń

Batalia, którą mogą wygrać wszyscy

Mocna marka i związane z nią pozytywne skojarzenia decydują często o wyborze danego produktu czy usługi.

Aktualizacja: 11.02.2016 21:14 Publikacja: 11.02.2016 19:40

Batalia, którą mogą wygrać wszyscy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Nie inaczej jest w przypadku samorządów, gdzie budowa brandu oznacza m.in. poprawę jakości obsługi inwestorów, ograniczenie biurokracji w pracy urzędów, dbanie o dostępność lokalnych włodarzy. To wysiłek rozpisany na lata, praca włożona w przygotowanie terenów inwestycyjnych i rozwój infrastruktury transportowej czy telekomunikacyjnej, podnoszenie jakości edukacji, promowanie współpracy biznesu z nauką oraz stałą poprawę jakości życia mieszkańców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę