Reklama
Rozwiń
Reklama

Batalia, którą mogą wygrać wszyscy

Mocna marka i związane z nią pozytywne skojarzenia decydują często o wyborze danego produktu czy usługi.

Aktualizacja: 11.02.2016 21:14 Publikacja: 11.02.2016 19:40

Batalia, którą mogą wygrać wszyscy

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Nie inaczej jest w przypadku samorządów, gdzie budowa brandu oznacza m.in. poprawę jakości obsługi inwestorów, ograniczenie biurokracji w pracy urzędów, dbanie o dostępność lokalnych włodarzy. To wysiłek rozpisany na lata, praca włożona w przygotowanie terenów inwestycyjnych i rozwój infrastruktury transportowej czy telekomunikacyjnej, podnoszenie jakości edukacji, promowanie współpracy biznesu z nauką oraz stałą poprawę jakości życia mieszkańców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama