Reklama
Rozwiń
Reklama

Żywiecczyzna - marka nie tylko lokalna

Powstanie 16 filmów promocyjnych, 900 zdjęć i 120 opisów atrakcji turystycznych. Samorządy Żywiecczyzny połączyły właśnie siły ze słowackimi sąsiadami i będą wspólnie się promować.

Publikacja: 13.06.2017 22:00

Żywiecczyzna przyciąga coraz więcej turystów

Żywiecczyzna przyciąga coraz więcej turystów

Foto: materiały prasowe

Na projekt realizowany ze środków funduszu Euroregion Beskidy samorządy pozyskały około 500 tysięcy złotych. Liderem jest Rajcza. Polską stronę ponadto reprezentują gminy: Milówka, Radziechowy-Wieprz, Ujsoły, Węgierska Górka. Po stronie słowackiej największym partnerem jest Nowa Bystrzyca oraz osiem innych miejscowości.

– Osią promocyjną jest natura i kultura – mówi Szymon Waluś, jeden z pomysłodawców projektu. - Chcemy wykorzystać nasze atuty. Zależy nam na społecznym wymiarze tej inicjatywy, promowaniu tutejszego autentyzmu, który zobaczyć można choćby podczas warsztatów z budowania piszczałek.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama