Pomorze Zachodnie: Bezpiecznie jak w domu

Dni spędzone w domach zaostrzyły apetyt na udane wakacje. Który kierunek wybrać, aby spędzić czas rodzinnie, aktywnie i bezpiecznie? Zapraszamy na Pomorze Zachodnie, bo u nas jest #BezpiecznieJakwDomu! Od poniedziałku 1 czerwca br. ruszyła kampania promocyjna regionu, która obejmie m.in. telewizyjne spoty.

Materiał przygotowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.

W poniedziałek 1 czerwca w ogólnopolskiej telewizji został zaprezentowany spot reklamowy będący pierwszym elementem kampanii teaserowej. Kolejne jej odsłony pojawią się na kanałach społecznościowych Pomorza Zachodniego (Facebook, Instagram, Youtube). Spot, który emitowany będzie na ekranach tv, można już zobaczyć na profilu Youtube Pomorza Zachodniego:

Historie przedstawione w spocie opowiadają o osobach, które decydują się na zwiedzanie Pomorza Zachodniego, korzystając z różnych aktywności pozwalających na zachowanie bezpieczeństwa, jednocześnie zapewniając niezapomniane wrażenia. W czasie kampanii poznamy młodą dziewczynę, która pływa na desce sup, aktywnego rowerzystę oraz rodzinę z dwójką dzieci. Ich historie pokazują, że na Pomorzu Zachodnim możemy odpoczywać na swój własny sposób, a przedsiębiorstwa z regionu są gotowe na przyjęcie turystów.

– Chcemy żeby takie były wakacje na Pomorzu Zachodnim: bezpieczne i pełne wrażeń. Nie rezygnujmy z wypoczynku, ale róbmy to z głową. Mamy wiele do zaoferowania, nie tylko w pasie nadmorskim. Kontakt z przyrodą, atrakcje dla osób aktywnych, niesamowita baza noclegowa i wypoczynkowa to nasze wielkie atuty – mówi marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.

Za tło spotu posłużą usługi turystyczne z atrakcyjnych rejonów Pomorza Zachodniego m.in.: okolic Zalewu Szczecińskiego, Pojezierza Drawskiego, Doliny Dolnej Odry, czy miejscowości takich jak Wolin, Przelewice, Międzyzdroje, Niechorze czy Trzęsacz.

Rozwinięcie kampanii nastąpi w lipcu. Poznamy wówczas kolejne odsłony przygód bohaterów, których sylwetki zostały nakreślone w spocie teaserowym, a kampania przeniesie się także na kolejne nośniki, m.in. do radia i w przestrzeń miejską (outdoor).

Kampania nakierowana jest na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego związanych z sektorem turystycznym zakładając ich promocję i pomoc w ciężkim czasie pandemii.

– Dla przedsiębiorców z branży turystycznej przygotowaliśmy cały wachlarz wsparcia. To granty z funduszu pracy, pożyczki i dotacje obrotowe. Jestem pewien, że nasza kampania pokazująca walory Pomorza Zachodniego będzie ważnym dodatkowym wsparciem – podkreśla marszałek Olgierd Geblewicz.

Projekt realizowany w ramach działania 1.14 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 pod nazwą „Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki, Pomorze Zachodnie – Ster na innowacje”.

Materiał przygotowany przez Pomorze Zachodnie – partnera serwisu regiony.rp.pl

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Nie jest bezpiecznie na przejściach dla pieszych

Na najszybszych drogach aż 90 proc. kierowców przekracza prędkość w okolicach przejść dla pieszych. ...

Niebezpieczne ulice. Zmiany na drogach wejdą w życie z poślizgiem

Kiedy piesi będą mogli się czuć bezpieczniej na przejściach? Raczej nie od 1 lipca. ...

Miliardowe ubytki w kasie

Lokalne władze będą domagać się rekompensat, jeśli tzw. nowa piątka PiS uszczupli ich dochody ...

Część miast otwiera dziś baseny. Ale korzystanie z nich nie będzie proste

Od soboty w niektórych miastach zaczynają działać samorządowe pływalnie. Użytkownicy muszą się jednak liczyć ...

Odwiedź Ogród Dendrologiczny w Przelewicach. Pomorze Zachodnie zaprasza

Ogród Dendrologiczny Przelewice to z pewnością miejsce, które trzeba zobaczyć, jeśli pragnie się spotkania ...

Komu wodociąg, komu kanalizację

Nawet w dużych miastach nie wszyscy są podłączeni do sieci wodno-kanalizacyjnej. Na wsiach to ...