Dobre prognozy dla Synergic na 2020 rok

mat.pras.

Synergic: przyczajony tygrys branży OOH świętuje 5 lat obecności na konkurencyjnym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

Synergic pozytywnie prognozuje dla siebie nowy 2020 rok w branży OOH. Spółka raportuje dwucyfrowy wzrost przychodów w 2019 roku, w tym duży wzrost zawdzięcza konsekwentnej wizji rozwoju inwestycji i realizowanych kampanii w DOOH.

Powstała w 2014 roku spółka raportuje wzrosty sprzedaży prawie 30% rok do roku. W ślad za wzrostem znaczenia Synergic jako partnera i stratega w realizacji nowoczesnych kampanii dla klientów, idą inwestycje w nowatorskie nośniki digitalowe w prestiżowych lokalizacjach, jak  chociażby przejście podziemne u zbiegu Alej Jerozolimskich i Marszałkowskiej. Badania jakościowe i ilościowe tzw. traffiku potwierdzają, że jest to najsilniej działająca reklamowo przestrzeń OOH w kraju, 4,2 mln kontaktów miesięcznie w samej Warszawie.

Konsekwentna digitalizacja nośników dotyczy również czołowych miejsc ekspozycji Synergic: dworców kolejowych i autobusowych oraz wszystkich lotnisk regionalnych, jak Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław czy Gdańsk.

Immanentną cechą nowoczesnych digitalowych form reklamy jest ich atrakcyjność. Zdaniem Joanny Hutnik, wiceprezeski zarządu Synergic i prezeska Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej OIGRW, atrakcyjność nośników nie jest tożsama z samym faktem zmiany nośnika na digitalowy. Źle spozycjonowany nośnik DOOH może tak samo „odstraszać”, jak „paskudna siatka” ulokowana w mało atrakcyjnym miejscu. Prawdą jest, że wielki, nowoczesny ekran może stać się tak samo irytujący jak „analogowy” odpowiednik. Jeśli nie jesteśmy w stanie odpowiednio wkomponować się w tkankę miejską i zaimplementować rozwiązania w pewien system architektoniczny miasta, to wówczas skuteczność kampanii stoi pod dużym znakiem zapytania. Zdaniem Joanny Hutnik we współczesnych czasach należy zwracać na to szczególną uwagę, gdyż mieszkańcy miast są estetami i miejskimi aktywistami, a reklamy powinny dobrze wpisywać się w strukturę ich naturalnego habitat. „Jako prezeska OIGRW szczególnie na to zwracam uwagę i w mojej firmie.” – dodaje Joanna Hutnik.

W ostatnim kwartale 2019 roku Synergic wzmacnia top management spółki.

Obok prezesa zarządu Piotra Gajka i wiceprezes zarządu Joanny Hutnik, od drugiej połowy br. do ścisłego kierownictwa dołączyli doświadczeni menadżerowie: Piotr Luberadzki jako dyrektor sprzedaży, Paweł Kowalczyk jako dyrektor rozwoju i logistyki i Paweł Wiśniewski jako dyrektor finansowy.

Piotr Luberadzki ma prawie 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym głównie na rynku mediów i w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest absolwentem handlu zagranicznego i socjologii, ze specjalizacją media i  zarządzanie sprzedażą. Przed przejściem do Synergic przez prawie 10 lat pracował w Clear Channel Poland, gdzie przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję wicedyrektora sprzedaży i head of client service.

Paweł Kowalczyk ma ponad 20. letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, w tym negocjowanie z administracją samorządową procesów opinii i pozwoleń budowlanych; z Synergic związany od 2018 roku jako dyrektor działu inwestycji. Jest absolwentem UW Wydziału Zarządzania o specjalizacji zarządzanie i marketing. Poprzednio swoją karierę zawodową rozwijał pełniąc kluczowe pozycje w publicznych firmach przewozowych jak PKP SA czy Dworzec Polski SA., a wcześniej OOH – Clear Channel Polska i Stroer.

Paweł Wiśniewski jest absolwentem SGH w obszarze finanse i bankowość oraz studia europejskie. Karierę naukową pogłębiał jako doktorant Uniwersytetu Gdańskiego na wydziale zarządzania. Przez ponad 15 lat kariery zawodowej pełnił kluczowe funkcje w obszarze finansów i kontrolingu, jak również w organach nadzorczych w spółkach publicznych i państwowych grupy Lotos SA. Bezpośrednio przed Synergic był odpowiedzialny za finanse w Lotos Petrobaltic SA.

„Dzięki konsekwentnej realizacji strategii „złotej triady”:  podwyższania kompetencji zespołu sprzedażowego, atrakcyjności lokalizacji nośników i technologicznym rozwiązaniom Synergic odnotował prawie 40% dynamikę w zrealizowanych w 2019 roku 700 kampaniach vs 500 w roku poprzedzającym.” – twierdzi Piotr Gajek, prezes zarządu Synergic. Komentując dalej sukcesy swojej firmy przez ostatnie 5 lat Piotr Gajek podkreśla, że w Polsce największym sukcesem jest wzrost znaczenia w komunikacji OOH nośników ekskluzywnych, a w szczególności przejść podziemnych czy portów lotniczych. Polska szczyci się najnowocześniejszą w Europie siecią nowych lotnisk, z których co roku odbywa loty prawie 40 mln podróżnych, zarówno na trasach lokalnych, jak  i międzynarodowych. Widzimy, że klienci docenili potencjał „powietrznych świątyń” mobilności i reklama w tym segmencie pokazuje wyjątkowo wysoką  dynamikę wzrostu. – dodaje Piotr Gajek.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Antysmogowa lotna kontrola

Coraz więcej dronów kontroluje stan powietrza w polskich miastach, są uzupełnieniem arsenału straży miejskich. ...

Gliwickie lotnisko rozwija skrzydła

Przed wojną z lotniska w Gliwicach latano do Odessy, Teheranu, Hamburga, Londynu i Wiednia. ...

Dlaczego miasta zakładają ogrody na dachach

Zatrzymują wodę i energię, produkują tlen, pochłaniają pyły zawieszone, przez co pomagają w walce ...

Ratować i edukować

Aż 467 osobom udzielono w ubiegłym roku pomocy w związku z pobytem nad wodą. ...

Dwa tygodnie z górki: regiony szykują się na inwazję narciarzy

Ferie zimowe coraz bliżej. Krajowe stacje narciarskie zapraszają i kuszą nowościami. Najwcześniej – od ...

Gliwice znalazły kupca na zabytkowy budynek dyrekcji huty

Kolejna architektoniczna perła ma szansę odzyskać dawny blask. Reprezentacyjny budynek dawnej dyrekcji Huty Gliwice ...