Dobre prognozy dla Synergic na 2020 rok

mat.pras.

Synergic: przyczajony tygrys branży OOH świętuje 5 lat obecności na konkurencyjnym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

Synergic pozytywnie prognozuje dla siebie nowy 2020 rok w branży OOH. Spółka raportuje dwucyfrowy wzrost przychodów w 2019 roku, w tym duży wzrost zawdzięcza konsekwentnej wizji rozwoju inwestycji i realizowanych kampanii w DOOH.

Powstała w 2014 roku spółka raportuje wzrosty sprzedaży prawie 30% rok do roku. W ślad za wzrostem znaczenia Synergic jako partnera i stratega w realizacji nowoczesnych kampanii dla klientów, idą inwestycje w nowatorskie nośniki digitalowe w prestiżowych lokalizacjach, jak  chociażby przejście podziemne u zbiegu Alej Jerozolimskich i Marszałkowskiej. Badania jakościowe i ilościowe tzw. traffiku potwierdzają, że jest to najsilniej działająca reklamowo przestrzeń OOH w kraju, 4,2 mln kontaktów miesięcznie w samej Warszawie.

Konsekwentna digitalizacja nośników dotyczy również czołowych miejsc ekspozycji Synergic: dworców kolejowych i autobusowych oraz wszystkich lotnisk regionalnych, jak Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław czy Gdańsk.

Immanentną cechą nowoczesnych digitalowych form reklamy jest ich atrakcyjność. Zdaniem Joanny Hutnik, wiceprezeski zarządu Synergic i prezeska Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej OIGRW, atrakcyjność nośników nie jest tożsama z samym faktem zmiany nośnika na digitalowy. Źle spozycjonowany nośnik DOOH może tak samo „odstraszać”, jak „paskudna siatka” ulokowana w mało atrakcyjnym miejscu. Prawdą jest, że wielki, nowoczesny ekran może stać się tak samo irytujący jak „analogowy” odpowiednik. Jeśli nie jesteśmy w stanie odpowiednio wkomponować się w tkankę miejską i zaimplementować rozwiązania w pewien system architektoniczny miasta, to wówczas skuteczność kampanii stoi pod dużym znakiem zapytania. Zdaniem Joanny Hutnik we współczesnych czasach należy zwracać na to szczególną uwagę, gdyż mieszkańcy miast są estetami i miejskimi aktywistami, a reklamy powinny dobrze wpisywać się w strukturę ich naturalnego habitat. „Jako prezeska OIGRW szczególnie na to zwracam uwagę i w mojej firmie.” – dodaje Joanna Hutnik.

W ostatnim kwartale 2019 roku Synergic wzmacnia top management spółki.

Obok prezesa zarządu Piotra Gajka i wiceprezes zarządu Joanny Hutnik, od drugiej połowy br. do ścisłego kierownictwa dołączyli doświadczeni menadżerowie: Piotr Luberadzki jako dyrektor sprzedaży, Paweł Kowalczyk jako dyrektor rozwoju i logistyki i Paweł Wiśniewski jako dyrektor finansowy.

Piotr Luberadzki ma prawie 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym głównie na rynku mediów i w zarządzaniu zespołami sprzedaży. Jest absolwentem handlu zagranicznego i socjologii, ze specjalizacją media i  zarządzanie sprzedażą. Przed przejściem do Synergic przez prawie 10 lat pracował w Clear Channel Poland, gdzie przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję wicedyrektora sprzedaży i head of client service.

Paweł Kowalczyk ma ponad 20. letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, w tym negocjowanie z administracją samorządową procesów opinii i pozwoleń budowlanych; z Synergic związany od 2018 roku jako dyrektor działu inwestycji. Jest absolwentem UW Wydziału Zarządzania o specjalizacji zarządzanie i marketing. Poprzednio swoją karierę zawodową rozwijał pełniąc kluczowe pozycje w publicznych firmach przewozowych jak PKP SA czy Dworzec Polski SA., a wcześniej OOH – Clear Channel Polska i Stroer.

Paweł Wiśniewski jest absolwentem SGH w obszarze finanse i bankowość oraz studia europejskie. Karierę naukową pogłębiał jako doktorant Uniwersytetu Gdańskiego na wydziale zarządzania. Przez ponad 15 lat kariery zawodowej pełnił kluczowe funkcje w obszarze finansów i kontrolingu, jak również w organach nadzorczych w spółkach publicznych i państwowych grupy Lotos SA. Bezpośrednio przed Synergic był odpowiedzialny za finanse w Lotos Petrobaltic SA.

„Dzięki konsekwentnej realizacji strategii „złotej triady”:  podwyższania kompetencji zespołu sprzedażowego, atrakcyjności lokalizacji nośników i technologicznym rozwiązaniom Synergic odnotował prawie 40% dynamikę w zrealizowanych w 2019 roku 700 kampaniach vs 500 w roku poprzedzającym.” – twierdzi Piotr Gajek, prezes zarządu Synergic. Komentując dalej sukcesy swojej firmy przez ostatnie 5 lat Piotr Gajek podkreśla, że w Polsce największym sukcesem jest wzrost znaczenia w komunikacji OOH nośników ekskluzywnych, a w szczególności przejść podziemnych czy portów lotniczych. Polska szczyci się najnowocześniejszą w Europie siecią nowych lotnisk, z których co roku odbywa loty prawie 40 mln podróżnych, zarówno na trasach lokalnych, jak  i międzynarodowych. Widzimy, że klienci docenili potencjał „powietrznych świątyń” mobilności i reklama w tym segmencie pokazuje wyjątkowo wysoką  dynamikę wzrostu. – dodaje Piotr Gajek.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Powalczą o Wielkiego Jantara

19 filmów w konkursie, 3 światowe premiery, debiuty zagraniczne, dokumentalne i pokazy specjalne. W ...

1,6 mln zdjęć z fotoradarów. Rekordzista przekroczył limit o 149 km/h

Urządzenia zarejestrowały w 2019 roku 1,6 mln naruszeń przepisów, głównie tych dotyczących przekroczeń prędkości. ...

Mazowsze gra o wielkie pieniądze

Województwo mazowieckie liczy na większe pieniądze w nowym rozdaniu unijnych funduszy. Ale musi o ...

Świetlna rewolucja. Koronawirus wyłącza niektóre latarnie

Część samorządów ze względu na oszczędności budżetowe wygasza na noc latarnie. Inne się nad ...

Janosikowe trzeba naprawić

Ponad połowa Polaków nie zgadza się, że zamożne gminy powinny dzielić się pieniędzmi z ...

Nie każdy czyn za który grozi kara to przestępstwo

Nie można wykluczyć z przetargu ukaranego za naruszenie przepisów rachunkowych, kwalifikując to jako przestępstwo ...